YES!

Jag har äntligen börjat bli smalare! Yes! All träning har gett resultat både på kropp och själ. Inte smal men fitt igen, skön känsla att slippa känna sig äcklig hela tiden, nu ska vi hålla detta. Jag firade med glass idag till efterätt.

Vi har legat på stranden hela dagen idag. Jag älskar det och barnen älskar det. Sen spenderade jag en bra timme på gymmet men det som dödade mej mest var cykelturen hem. Fy fan vad jag hatar att cykla i uppförsbacka och vet i fan om inte min Cresentcykel hemma hade vart bättre drag i än dessa jäkla mountianbikes.

Jemma vill gå på den sena bio, startar halv tio i Cranbrook och jag är superduper trött men har ju faktiskt lovat. Nån ny kärleksfilm med Julia Roberts. Vi får se...

Vi ska åka en eller två dagar tidigare till USA, stanna vid ett enormt shoppingcenter med bla Hollister i (Löööve Hollister), så snälla skicka mera pengar. Nej, men det ska bli super kul att komma iväg några dagar, sen ska vi bo i ett stort hus precis vid stranden och åka till vattenland , tivolis och bara bara slappa och jobba på brännorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0