Bah

Jag har fortfarande svårt att förstå att nu, när jag går och lägger mig, kommer min mamma förmodligen precis till jobbet... Det där med tidskillnader förvirrar. Mina klockor går fortfarande olika, så typiskt mig att inte orka ta tag i en sådan enkel sak att ställa om några klockor. Men, det är lite spänning i vardagen.

Idag lyssnar jag på Kent, mest på vinternoll2 av någon anledning. Jag sjöng Kom Änglar jätte högt på vägen hem från Brittneys hus, allt för att skrämma bort det äckliga rådjuret som stod och tittade på mig. Jag hatar dom. Dom skrämmer mig. Det funkade inte, jag sprang förbi det och kände mig jagad hela vägen tills jag var innanför dörren.

Imorgon är det Playgroup igen. Fan vad barnen har gjort mkt denna veckan.

Måndag- Lek och hockeyspel hela dagen hos Ethan och Martha
Tisdag - Playgroup och is hockey
Onsdag - Skidåkning i 5,5 h / nana
Torsdag - Playgroup och lek med Bella
Fredag - Ethan gymnastik och Dec Cranbrook med oss brudar

Skulle du hellre gå på dagis. Va VA VA??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0