Blandade bilder


Jag försöker lära alla här "Swedish dance". Dansen som jag och Dennis brutalt kör på Kalmars dansgolv. Du hoppar upp och ner, ena knät ska upp lite mer som om du pumpar upp nått samtidigt vevar du din högra hand över huvudet och skakar på huvudet. Detta är otroligt kul, för ALLA PÅ DANSGOLVET gör det numera.
(Detta är förövrigt Rafael, vi kallar honom uncle Ralf eftersom ingen riktigt vet hur gammal han är. Han säger själv 22 inför tjejer, kan sträcka sig till 24 ibland. Men dom som har inside information säger att han är 28 egentligen. Det går även rykten om att Rafael inte heter Rafael utan egentligen Nigle. Ingen som vet, ingen som vet)


Världens farligaste , men godaste, shottar. Jag och Chris!


Hottub + öl = bästa combon


Ölspelet "svampen". Zane i bakgrunden.


Zane färgade sin mustach svart, satte på sig solglasögon och hängde med till puben. Jag visade en video med Gunther för honom, Strrrriiiing Biiikiiiini, dom var otroligt lika.


Giiirls Giiirls!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det pappas skjorta som är med och parta?

Det verkar som ni har kul!!!!

2010-02-13 @ 21:54:08
Postat av: Mamma

Vill ha en fin bild på ......

2010-02-13 @ 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0