Dagen som kan bli helvete

Anledningen till att jag inte har skrivit senaste dagarna är för att JAG KAN INTE, jag satte ett stort jack genom finger och nagel på mitt högrapekfinger och lite av långfingretmed en kniv, så jag är helt inlindad och data handikappad. Ethans hosta är värre idag, min förkylning är lite bättre men är fortfarande hängig och trött. Men, när Ethan får hosta tror hans föräldrar att han kommer dö och överdoserar astmamedecin (den som gör honom till en liten djävul), visst fine dom ger honom LITE extra men imorse när jag kom upp har ungen tagit astmatuben med den blåa OCH den orangea sprayet och satt och puffade tio-femton gånger på raken. NEEEEEJ, vad gör du?? "Jag är jätte sjuk jag måste ha puffar". Jag blir tokig, hela morgonen var ett helvete, vad jag än gjorde var fel. Som tur var hade jag ett tålamod av bara h-vete idag så jag pratade lungt och lät honom tro att han bestämde. Det funkade och det har varit bra fram tills nu.

Vi har varit på skolan och lekgruppen, men bara en timme sen åkte vi hem. Barnen var ute en stund och nu sitter vi faktiskt alla tre och gör en pysselbok som Chris köpte i Vancouver till barnen. Jag fick en Svensk hockey tröja, nr 22 Daniel Sedin haha.

Läser Carros blogg, två flickor och ledig 6-9 h varje dag och 30 grader varmt. Känns väldigt lång borta bland alla förkylningar, bråk, gråt, gnäll, sparkar, tjat, huvudvärk, finger som värker, blöjor att byta och jag som gör allt fel.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu kan allt bara bli till det bättre!

Puss på dig.

2010-02-18 @ 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0