Dålig dag

Har hemlängtan idag. Vet inte varför. Skidåkning var helvete, dimma, man såg en meter framför sig hela tiden. Jag ramlade och min axel är numera inte riktigt som den ska. Middag hos Pattis föräldrar och sen karaoke. Gick hem elva...alla undrade vad som var fel med mig. Är inte alls 100% idag så ska sova och hoppas på bättre humör imorgon.

Av kanske fyra veckors gladhet är det kanske inte konstigt att det kommer en dipp då och då, men jag gillar dom inte. Första gången jag har hemlängtan såhär och första gången jag stör mig på saker och är irriterad. Jag vill inte vara så, hatar detta humöret. Vill vara glad. Man ska verkligen inte skriva när man är på dåligt humör (en anledning är för att man ororar sin mamma, haha) så godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lite extrakramar från mig, du ska se att morgondagen blir bättre. Klart att man måste få ha lite hemlängtan ibland. Kramar Mam

2010-02-01 @ 15:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0