Fredag kväll

Gårdagskvällen blev hård, av någon väldigt konstig anledning. Vi gick till puben elva tiden kanske, det är ett stort mysterium hur man kan lyckas bli så berusad på så kort tid. Hela puben var full med muskelknuttar, hockeyspelare, från Ferni. Jag behövde bara le, vrida på huvudet och säga ”I’m form Sweden” sedan rullade drinkarna in. Haha, gud vad illa. Men någongång måste man ju få utnyttja situationen. Vi crashade i alla fall senare hemma hos Brittney allihopa.

Jag har redan blivit trött på min situation, att ha någon dragandes i armen hela tiden på puben, att få arga blickar när man skrattar eller pratar med någon annan. Jag är färdig med sånt, finito! Jag tror jag klarar mig bäst själv, eller jag trivs bäst själv. Jag klarar inte av att ”tillhöra” någon annan.

Oh, well. Det som händer i Kim BC stannar här, förevigt och föralltid. Sen kommer jag hem till svenska världen igen.

Nu ska vi upp till skidområdet för lite drinkar och sen ännu en utgång skulle jag tro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0