Friiiday

Idag, fredag, har den lille ensam på morgonen. Är allergisk som bara den, nyser nyser , nyser och snorar. Hela frullen stannade upp imorse när vi live tittade på Tiger Woods presstal, sen fortsatte OS som vanligt. Det är manliga konståkning, hade vi kört "drink everything something is gay" hade vi inte gjort annat än att dricka till detta.

Tror jag ska ha barnen ikväll, det gör mig inte mycket faktiskt. Ganska skönt att vara ensam medan dom sover och kolla lite film/tv och käka nått gutt. Om inte Ethan får utbrott igen. Han hade ett imorse, han gräts så han spydde (dock var föräldrarna hemma), tydligen gör han det när han blir väldigt upprörd, spyr alltså.

Martha åker hem en vecka från idag och Vanessa har sina barn ikväll också, ser ingen menning med att gå ut med bara Chris och Britt (eftersom Mike är hemma, Ralf inte går ut för att Martha inte går ut och Zane ramlade ner för en trappa förra helgen och bröt näsa, ögonbryn och ser allmänt skum ut i hela ansiktet).

Vanessa ska tatuera sig nästa måndag i Cranbrook, om jag inte hade kännt, dissat och varit lite småelak mot tatueraren hade jag också gjort det. Ska åka till Banff nån helg och göra det tror jag. Man vill ju inte riskera att den andra fuckar upp den eller tatuerar in Bitch, slyna eller nått istället. Vore ett ganska kul minne kanske, men vill inte riskera det.

Declan klättrar upp och ner på mig och trycker på diverse tangenter. Så ska sluta nu! Trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0