Grattis kusiner!

Pratad med mamma nyss och eftersom jag är helt bortom flötet om vad som händer hemma som tex.

Att Sveriges största bloggare har gjort Sillisar
Att Melodifestivalen har börjat
Att det är gigantiskt mycket snö
Att Nicke gjorde en kanon tävligt i veckan

m.m

Så hade jag ingen koll på att mina söta små kusiner har fyllt elva i veckan! Så grattis kusiner! Jag kan inte förstå att ni är så stora (ojh, vad farmors aktigt det lät) men ärligt, jag kommer ihåg när jag brukade ta min kickbike och sparka bort till eran lägenhet vid långviken och leka med er efter skolan. Eller senare, ta bussen ut till metropolen och leka med er! Jag hade gärna lagt ut en bild på er men man vet aldrig vad föräldrar tycker om sånt ,och jag vill inte få ett argt samtal av min mamma imorgon, så jag gör inte det.

Men Grattis Grattis Grattis till er!

Hörde att Annie hade tränat med Kajsa Bergqvist, det var min största idol när jag var elva tror jag. Bra höjdhoppare, var ihop med en regissör OCH gjorde reklam för tuggumin (Extra också!). Hur funkar träningen för er nu? 

Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Anette, Annie&Ossian

Hej Elsa! Jag få skriva för dina småkusiner blir helt plötsligt lite blyga med skrivandet. De tackar för grattiset. Det verkar härligt att ha skidbackar runt hörnet, inte som här åka 80-90 mil.

2010-02-09 @ 09:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0