It's friday and I'm in (8)

Jag och Declan var och simmade idag. Mysigt, jag hade honom på armen hela tiden och så simmade vi omkring och hoppade och plaskade. Badade även i jaquzzin, det gillade han, när det var varmt och skönt. Försökte efter det att göra pannkakor, dom hade inget vanligt vitt mjöl så försökte med nått rågmjöl. Blev otroligt äckligt och lunchen slutade i nudlar och chokladpudding för oss. Sen somnade han och jag hade nästan två timmar ensamtid, sjukt skönt. Sen kom Ethan hem och han var faktiskt lugnt och tittade på tv och åt lite macka i nästan 40 min, skön eftermiddag.

Snart ska jag väcka lille och sen ska jag ta med barnen till källaren medan jag gör mig iordning för ikväll. Måste åka nästa med en gång när Patti kommer hem, ska på middag hos Björn och Laurie (svenskarna). Chris är i Vancouver igen och OS.

Om två veckor åker vi till St George och sedan Vegas (i tio dagar), kan inte vänta. Ser fram emot det enormt. Tråkigt dock att jag missar tio hela dagar med kompisarna som åker hem två dagar efter jag kommer hem från USA. Det är konstigt att det kändes (när jag kom hit) som att det var en evighet till alla skulle åka hem, men nu är vi snart där. Britt åker sista mars, resten andra veckan i april och Martha slutet av april. Sen blir jag ensam. Det kommer bli konstigt. Men jag tror det ska gå bra ändå.

Det kommer ju en golf säsong också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0