Läget just nu

Blogg. se strular. Jag kommer inte in, om jag kommer in och lyckas skriva nått försvinner det.
Chirs har åkt till Vancouver och OS förberedelserna, han är borta i en vecka.
Den 19 mars åker vi till St George och Las Vegas, kommer hem 29 mars.
Martha åker hem om en och en halv vecka för att hälsa på.
Alla hjärtansdag är SJUKT stor här, allt är rött och allt är Valentines day Skating, Valentines day skiinig m.m, man måste ha rött på sig osv. Överskattat.
Killen jag träffar gick med i klubben " fuck valetines day the 14th, its pancake day the 16th, på Facebook, så jag ligger lågt just nu, haha.
Ethan har varit underbar idag.
Jag råkade dunka Declans huvud i taket på bilen, TVÅ GÅNGER, jätte hårt. Han brydde sig inte ens.
Min mobil funkar inte just nu, vågar inte fråga varför.
Jag och Ethan ska baka kladdkaka denna veckan.
Ikväll ska vi på bio igen.
Jag ska inte åka skidor i helgen.
Ethan och Declan har byggt koja (vilket innebär " ta allt du hittar och lägg på ett ställe") så vi ska städa när Declan vaknar.


Kommentarer
Postat av: Linn

nejmen vad roligt att du ska åka iväg med familjen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0