Lörkväll, sön och mån

Okej, längesen nu. Har ingen tid till att ens öppna datorn.

Men i lördags var vi ute, ännu en hejdundrande helkul kväll..om än lite lungare kanske. Mycket dans och mycket skratt. Kvällen avslutades när Jag och Katie stod på scenen och skrek och spelade luftgitarr till "dont stop belivin" och en kille började strippa och blev utslängd. Vi mötte även en skotte och , det är sant att dom inte har någonting under kilten.

Söndagen åkte vi upp till skidberget klockan tio, strålande sol och vi åt frulle/lunch där. Åkte sedan upp till ett litet gömställe på toppen och satt där och solade. Folk satt utan tröjor och spelade musik. Fåglarna var tama och man kunde mata dom bara genom att hålla upp nått i luften med handen. Det var galet varmt. Sedan kom några brasilienare (som Britt känner) upp dit och började röka gräs. Då tyckte jag det hade gått lite för långt och satt i ipoden i mina öron och åkte lite själv. Åkte i tjocktröja och panband, helt galet varmt. En sådan underbar känsla.

Efter några åk gick jag upp dit igen, vi satt och solade (solade i snön, galet) och sen åkte ner igen. Då fick Lucy för sig att hon ville testa att åka skidor och att jag skulle testa hennes bräda. Weeiho. Vi ramlade, ramlade och ramlade. När vi väl kom ner var jag så trött i kroppen att jag skakade. Vi käkade lite pommes och sen körde Vanessa hem oss.

Hemma däckade jag i sängen mellan först 6-8 och sen 9-morgonen. Så har i stort sätt sovit tolv timmar inatt.

Idag har jag Marthas Lilla Ethan här, ska ha honom mån-ons för Martha är hemma i England en vecka. Och snart kommer Vanessa hit med Lucy och Bella, kommer bli kul :) Mycket barn, mycket skratt, lek men också tårar och bråk. Precis som det ska vara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0