"Man kan inte mixa lösgodis) Fu*k me!

Jag hittade (till min stora lycka) lösgodis igår. Eller liknanade lösgodis, lite sura nappar och så vidare. Blev helt överlycklig och kastade ner allt gott i en påse. Visade sedan stolt upp påsen för resten av ligan och fick menande blickar tillbaka..."Elsa, what a fuck have you done ? You cant mix everything, you have to take different bags for the different priceclasses". Tydligen var allt indelat i olika prisklasser så vill man ha oilika prisklasser får man ta olika påsar (typ tio olika eftersom det fanns hur många prisklasser som helst).

Jag svarade bara " I will fix this" och gick sedan till kassorna. Där spelade jag otroligt dum svensk och fick tillslut mitt godis för 3 dollar haha (typ 17 kr och det var hur mkt som helst) och sen sprang jag ut til bilen och gömde mej med mitt godis. Dom var ganska imponerade hur jag hade lyckats iallafall. Haha.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha så go du är. Bra gjort <3

2010-02-27 @ 17:49:59
URL: http://kalmarmingel.se/blogg/kalmarflickan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0