Morgon

Det är morgon här, 8.37 am. Jag älskar morgnarna här. När solen skiner in lite försiktigt i mitt lilla fönster som sitter högt upp på väggen (då ja bor i en källare) och jag hör barnen springa omkring på övervåningen. Älskar känslan av att jag har en hel dag framför mig som jag kan göra vad jag vill med. Jag kan forma och skapa dagen tillsammans med barnen, åtta timmar, med vad jag än känner för. Är inte det en helt obeskrivlig känsla, som att ha ett helt vitt papper och fri målar tid i skolan. Man känner si överväldigad och glad.

(Ibland avslutas känslan dock när jag sätter första foten på övervåningen och Eth är på ett hejdudandres humör, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0