Mysteriet löst

Har mått piss hela dagen. Har inte förstått varför, för min förkylning är borta. Ändå har huvudet känts som en stor ballong och jag har inte kunnat andas genom näsan. Jag dammsög och dammade mitt rum, jag luftade allt och jag sprayade saker i näsan, inget hjälpte. Jag gick och solade och sen förbi apoteket där jag fick piller som har samma effekt som nässpray (fördel, jag behöver inte förstöra mina nässporrar och riskera torra och blodiga sådana). När jag kom hem sa Patti, Elsa, blommorna du fick på alla hjärtansdag, det är liljor…kan det vara dom. Herregud så uppenbart, klart det är dom. Jag tog ut dom och Patti satte in en luftrenare och tillsammans med pillret kan jag andas normalt och jag har slutat nysa hundraåttio gånger på raken. Känner mig dock fortfarande väldigt tung i panna och huvud, men det blir bättre och det släppte med en gång i näsan med pillret.

Jag har barnen ikväll, men snälla som Patti och Chris är la dom barnen i sängen innan dom gick så jag tittar på ett inspelat Lost avsnitt och pillar lite med datorn. Ska göra mig i ordning snart så jag kan gå ut en vända när dom kommer hem.

På återseende vänner!


Kommentarer
Postat av: Annie och Ossian

Tack för kortet:)♥♥

2010-02-20 @ 10:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0