Orka!

Okej, som vanligt (flashbacks gymnasiet) tar fel personer åt sig av inlägget nedan. Jag orkar inte, tyckte det framgick ganska tydligt vad som menades och jag tänker inte försvara mig tillbaka  (då vissa personen tydligen kände att dom behövde försvara sig). Jag orkar inte.

Killarna skottar bort den sista snön just nu, kan inte fatta att barn här verkligen älskar att skotta. Det var / är nog det värsta jag visste när jag var yngre. Jag pratar lite med Martha och planerar kladdkakebak med Ethan gånger två imorgon. Det är nog en utmaning att baka själv med två fyra åringar, men det ska vi klara av...!

Nu ska lillen vakna snart.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Inlägget nedan? Nu fattar jag ingenting, efter en noggrann skanning av din blogg kan jag inte hitta något som är offensive mot någon :P Folk är känsliga du! :) speciellt gymnasiefolket, men det är allmänt känt att BF är en kärringlinje så vem kan klandra oss liksom? BF- linjen i sig fuck people up :P

2010-02-23 @ 11:35:28
URL: http://missflumm.blogg.se/
Postat av: Linn

jag blir också nyfiken :D för jag kan inte heller hitta något!



förresten så fungerar mitt internet inte på kvällarna, eller jo, i ungefär 30 sekunder varannan minut. Men såg att du ringt på skype, men kunde inte svara just för att internet är cp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0