Skön kväll

Åh, visst allt är nästan billigare här..förutom shampo, balsam, mat och sånna saker. Varje gång jag köper (som idag ex) tre par trosor, nån budget sminkgrej, deo, kuvert och sminkborttagning går det på rung 500 kr. Sjukt onödiga kostnader. När du kan köpa öl för 25 kr, mat för 60-70, inträde till saker 50-100 kr m.m så ska alla saker som man måste ha vara dyrt. Men men, jag hade 40 min i min ensamhet i affären idag. Älskar att ströva runt och bara titta haha, kanske vet vem jag brås på? Men iallafall, tog min första dusch på ett par dagar och tvättade mitt hår (första gången sen någongång i helgen), sunkstämpel. Har lagt ansiktsmask, skrivit brev, tvättat och donat. En skön kväll. Ska försöka bestämma om jag orkar ta mig iväg nånstans och se en film eller om jag ska vara hemma idag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Din lilla sunkis :)

2010-02-11 @ 13:35:59
URL: http://kalmarmingel.se/blogg/kalmarflickan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0