Tisdag

Alla är sjuka och förkylda! Jag hade barnen mellan 9-13.00 vi var hos Martha och barnen spelade land hockey (eftersom det inte finns is för hockey längre eller snö kvar). Sen kom patti hem, jag sov en timme och drog senare till cafet. Mötte 10 svenskar för att äta semlor och negerbollar. Det var så trevligt och alla var såå snälla och jag fick verkligen en energikick. Fick nummer, vägbeskrivningar och email adresser. Pappa, har otroliga nyheter för dig och din orientering, haha! Drog hem och passa Declan medan jag lagade raggmunkar till mig själv (vägrar äta soppa från burk), han var på lite dåligt humör. Skar mig själv med en kniv över fingertopp och nagel, AJ AJ AJ, bara jag och tvååroing hemma, leee och bit dig i läppen. Sen kom Patti och Ethan tillbaka från simlektionen och vi pratade om en sak som kommer göra detta året helt underbart...

Vi får se om det går att genomföra men just nu ser det positivt ut. Berättar mer när allt är klart..


Kommentarer
Postat av: Linn

jag vill veta NU :D inget tålamoooooood


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0