Torsdag morgon i bilder.


Jag har duschat ikväll igen! Två kvällar i rad, rekord!

Dagen i bilder:

Vi åkte i rekordfart till Martha och hennes Ethan (kallad Little Ethan eftersom han är ett huvud kortare än min Ethan). Vi skulle baka Alla hjärtans dag kakor. Det började bra, vi hade inget hjärtformat att baka kakorna med.


Mitt i alltihopa när pojkarna lekte och Au Pairerna bakade råkar lilla Ethan smälla igen en glasdörr på Declan. Glasdörr går sönder, blod sprutar och barn skriker. Tror Dec är världens coolaste tvååring, han var så duktig. Tror lilla Ethan grät mer. Plåster på!


Dags för glasyeren på kakorna


Min Ethan (som hellre krigar än målar hjärtan på kakor)


Marthas lilla Ethan


Jag och Declan. Otroligt svårt att glasera kakor + ha en tvååring i knäet. Men fan, jag klarar allt nu!


Så söta kakor! Dock äckliga.

Sen lagade jag köttfärssås eftersom Patti bad mig, det var ont om tid mellan hennes hemkomst och simmningen. Ingen åt den, haha.

Kommentarer
Postat av: Dennis Nilsson

Man ser verkligen att Flickan salomonsson kommer bli en riktig.. fru Salomonsson. För skönt att känna de!

2010-02-12 @ 23:47:32
Postat av: Linn

naw, bilden på dig och Dec :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0