Vanligt onsdag

Jag hinner inte blogga längre, allt går så fort. Dagar, minuter, timmar och veckor bara springer iväg. Varför? För att jag gör roliga saker hela tiden, jag har inte tid att sitta framför en dator! Idag var vi först på bibblan med ungarna (eller dagen började med att Ethan satt i ett rum och tjurade och andra Ethan satt i ett annat och Declan stod i badrummet och åt tandkräm, så kände att vi kan inte stanna en minut längre i detta hus. Det tog 40 min att få ut alla, efter ett antal argumentationer). Iallafall, vi promenerade ner till stan/byn/hålan (whatever), eller promenerade...jag promenerade med barnvagnen med en Declan i samtidigt som jag försökte hålla ögonon på Ethan x 2 så att dom inte skulle bli överkörda, springa bort, gömma sig, springa in på främmande tomter, hoppa från extrema höjder, lägga sig på marken, ginda sej mot allt smutsigt m.m. Jag gick med barnvagn och roterade överkroppen från sida till sida och skrek Ethan, ETHAN , ETTTTTTTTTHAAAAN!

Väl framme var man tydligen tvungen att boka plats, men i brist på barn dagen till ära fick vi komma in. Pojkarna gillade det. Sen promenad hem (i samma stuk) och åt lunch (ravioli och korv, haha). Ethan blev hämtad, jag la Dec för naptime och bakade en kladdkaka med andra Ethan.

När dagen var slut gick jag till Britt, Andrews och Chris. Vi lagade middag (kyckling, pasta, ost och bröd), kollade Ryssland-Canada och sen stack vi till Cranbrook. Britt hade fått för sig att hon skulle köpa en fisk att ha i ett akvarium i lägenheten på Wallmart av alla ställen. Jag har inte skrattat så mycket på länge, vi var inne på Superstore och Wallmart i säker 2 h. Allt var kul, allt finns och jag älskar Brittney. Om jag fick bestämma skulle jag ha med henne överallt, hon en faktiskt en av dom roligaste människorna jag någonsin har träffat. Till slut blev jag kissnödig och kunde inte skratta mer (då hade det hänt nått ikke kul) och sen gjorde vi en liten sigtshing i Cran och sen körde Britt hem (jag var så trött så ögonlocken ramlade ner).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0