Är i himmelriket

En underbara freaking dag i backen. Martha hade skidlektion eller snownboardlektion hela förmiddagen så Brittney och jag roade varandra upp och ner i liftsystemet och backarna. Helt underbart, dock var vädret inte riktigt på vår sida men ändå helt okej. Backarna var perfekta, hårda med puder! Vi åkte i skogen och jag ramlade och glad på min mage ända ner, haha, och crashade in min näsa i knät.

När vi kom ner och skulle käka lunch och möta upp Martha + alla skidinstruktörer upptäcker Brittney att min näsa blöder. Fick gå runt under hela lunchen med en papperstuss i näsan, kuljul. Sen åkte jag lite med skidinstruktörerna tills dom hade sitt andra skift men dom åker alldeles för snabbt för mig, fattar inte hur dom kan. Jag åker väääldigt snabbt här för backarna är så pass breda och fina på alla sätt, men dom åker ändå dubbelt så fort.

Efter åket tog vi med Martha upp till toppen och hon åkte faktiskt ända ner, dock med hjälp från Brittney (som är snowboard instruktör) men det tog en timme och det var en grön backe. Vi var frusna när vi kom ner och drack varm choklad. Precis då slutade Corvin (jobbar med liftarna) och jag åkte två ggr med honom och sen en sista gång med Martha och Brittney.

Är helt slut men mår så bra i hela kroppen och bara ligger i sängen och äter lite Marabou och njuter. Snart middag och sen lite karaoke på detta, tradition varje söndag! Idag kommer bli urflippat för det är personalfest för alla som jobbar i backen/liftar m.m och alla dom ska dit efter det. It's gonna be fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0