Avslappnad till 100%

Är så avslappnad. Först var vi i Steamrummet (som förövrigt inte är samma sak som bastu utan mycket härligare) och min hy fick sig en rejäl omgång. Sen simmade vi några längder och var i världens varmaste och skönaste Hot Tub och sen var vi i en ström och bara låg och flöt runt, runt, runt i 30 minuter och pratade. Så underbart. Det blir nog en sådan kväll i veckan framöver, känner mig ren, fräsch och härligt trött.

Cranbrook och väggklättring imorgon. Jag ska köra, wiihoo. Vet inte var det ligger (eller jo det gör jag, det är som att köra till Nybban, bara en rak väg och sen är man där) men mörkerkörning här är lite läskigt. För det första är det otroligt mörkt, mörkare än hemma, på vägarna och för det andra har ALLA mötande bilar sjukt starka och bländande lysen (av någon konstig annledning). Så möter man en bil ser man inget i några sekunder, men som HippHipp skulle sagt - det är spänning i vardagen. Som att rosta bröd i badkaret ungefär. Men det ska gå bra, det är inte halt och som sagt ingen svår väg. (Ja mamma, jag ska ta det lungt).

Helgen är inte planerad alls. Kanske bowling lördagkväll, kanske fest eller kanske hemma.

Idag fick jag god mat igen. Chris hemmagjorda hamburgare, en AS god grekisksallad aktigt fast allt ihop krossat (sjukt god) och pommes. Så jag är mätt, nöjd, glad och trött. Relaxad helt enkelt. Dock fortfarande sugen på pepparkakor, har ångest att jag inte åt fler innan jag åkte. När jag hade chansen. Aja, det ärväl jul nästa år också förhoppningsvis.

Godnatt (Ikväll somnar jag till Vänner säsong 6).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0