Bilder från Lake Louise


Brittnet, Moi, Martha, Crystal och Andrew (Road Trip gänget)


Okej, slicka inte på riktigt!


Jag hjälm, Brit ficklampa och Martha nått annat


Helt överlycklig över hjälmen..


Martha fick låna den en liten stund...


Vi fick till och med gå in där bak!!


Martha, Brandman, Britt och Hund


Assses


Jag springer...haha


Yeeehyyy


Tog av solglasögonen för att se en liten stund...


Försöker få fyra tjejer att hoppa samtidigt och få dom på bild. Stackars Andrew


Girlsen igen, man ser Andrews mössa bakom. Crystal står drygt 2m upp i luften på is...crazy girl.







Is drottningen, jag försöker se kall ut...Hon var så kall att hennes naglar var blåa. Jag försökte säga att jag var så het att mina naglar var röda, det kom ut fel och blev inte alls lika kul.


Tillbaka mot bilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0