Dagen. (Fyra veckor i Kimberley Bc idag)

Bra dag. Ethan har varit kanon heeeeeela dagen. Vi var ute mellan 9-11 och målade i snön med vatten+karamellfärg. En tripp till Nana och Pap. Hem och äta lunch, kyckling + nudlar. Declan sover (han är förkyld, snoret rinner hela tiden och han nyser rakt ut). Patti kommer hem tidigt, någon sjuk på hennes jobb så hon ska jobba mellan 17-01 istället. Declan skriker, snorar. Jag spelar golf, hockey och basket med Ethan i 2 h. Patti åker och jobbar, Chris kommer hem och hämtar Ethan för Skridskoträning. Declan skriker, skriker, gråter, kan knappt andas i 30 min. Han repar sig, vi lagar potatismos, köttbullar, brunsås och LINGONSYLT som Chris chef köpte på Ikea i Vancover till mig. Vi äter, Declan snorar och gnäller. Ethan äter 3 STORA portioner, han kommer bli stor och stark den pojken.

Martha ringer, vi ska spela curling. 1,5 h på en isbana och sopa framför en sten. Inte min grej, inte nånstans. Dricker pepsi efteråt, alla andra öl. Jag vill åka hem, duscha, ta det lunct och sova. Mår inte bra, känner en förkylning i kroppen. Dagen i stort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0