Dagens tips

Sjukt, efter en och en halv vecka i detta land har jag redan gått ner i vikt. Yehä!
Min lilla höstmages kula har försvunnit och min mage är platt igen, lycka på hög nivå!
Kanske är bra att inte gilla maten så mycket. Men äter ändå bra och är aldrig hungrig.
Fast äter heller inget onyttigt eller så heller, lite lakrist från Sverige ibland och tårta på födelsedagar, dricker inget annat än vatten typ (öl och äpplemer ibland). Spelar inne hockey, lyfter, springer, kånkar på barn, leker i snön, jagar barn, klättrar efter barn och dansar cha cha slide med Ethan i källaren. Allt onyttigt är så jäkla ofräscht här, man vill liksom inte stoppa det i munnen. Så alla som vill gå ner i vikt, skaffa jobbiga barn och flytta till ett land med konstig mat!



Cha cha slide, kör jag med Ethan. Minnen från Kåren när hela skolkande skolan står och trängs och gör denna riktigt inlevelsefullt och Simon Chachachar som ingen annan. Hoppen är Ethans favorit.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Detta är min grej,liknar Friskis dans. Måste be Jonas om hjälp att att få upp den på storbild i klassrummet och sedan får ni sen 4B i ChaChaCha- slide.

2010-01-09 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0