Dinner and Movie - a girly date

Ikväll ska jag och Martha på bio. Ingen anning om vad, man pratar liksom inte om sånt här, vi ska gå på bio punkt slut, jag ringer när jag hämtar dej, jaha. Tider och sånt är ingen som vet vad det är här. Iallfall, jag tänkte piffa upp kvällen med att ha på mig lite mascara på ögonen och lite rosebud på läpparna (vi ska ev till nån pub efteråt, förstod inte riktigt, hon sa nått om pub, kareoke och om jag ville och jag sa lovely!). Tittade mej i spegeln och såg - MIG SJÄLV igen, hej välkommen tillbaka Elsa sa jag och skrattade. My God, jag såg mia ögon igen!

Här har jag gått omkring och varit ful, osminkad och trött i en vecka. Ska livet vara såhär grått i ett helt år måste lite mascara på på söndagkvällarna ibland eller ett par högklackade skor en fredagkväll, utsläppt hår, en skjorta, jeans vad som helst!! Jag vägrar sunka ner mej, haha!

Resten av familjen är i simhallen, är väldigt glad över att jag slapp följa med. Barnen har varit jobbiga idag och imorgon är första dagen med dom själv, ska ta det lite lungt i början tänkte jag. 


Well, better go!

Kommentarer
Postat av: John

Du får inte gå o bli zunken nu alltså. Du får köra lite scout stil med Alltid Redo för kväll.



Själv sitter jag nu på Copenhagen Airport Kastrup och väntar. 5 timmar till avgång. Skulle varit hemma i Norge nu egentligen. MEN tåget va över en timme sent pga att det skulle bogsera ett annat tåg som gått sönder. Resultat: 1000 kr fattigare och en massa dötid. Sååååå kul e det faktiskt inte på Kastrup. Blä blä bläääääää

Nog gnäll. Hoppas ungarna lugnar ner sig snart.



Kram från Kusin

2010-01-04 @ 12:12:40
Postat av: Elsa

Haha, alla är sunkiga här. Har nog inte ens sett ett par jeans ;)



Hoppas resan gick bra sen. Såg att du hade sagt upp dej, hittat nått nytt än? Ska du hem till Kalmar igen eller? Hur går planerna..



Kramrkam

2010-01-06 @ 22:48:01
URL: http://elsaikanada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0