Dröm + dagen

Somnade ,efter simningen igår, runt elva. Sov stenhårt, ni vet sån sömn som känns som om man blivit klubbad av någon eller nersövd, vaknade vid sex. Hade ingen anning om vad jag var.

Jag drömde om mamma, pappa, David, farmor, mormor och morfa (av någon annledning). Vi sprang på en sommaräng och tillsist kom vi fram till ett hus (som skulle vara huset i Kvilla, men som självklart inte såg ut som det gör i verkligheten då jag aldrig varit inne i det). Morfar var liksom över oss hela tiden, berättade var vi skulle gå och göra. Vi gick in i huset och allt var så verkligt, ingen hade varit där på många år och alla gick runt och tog på saker och berättade minnen. När vi kom in i det sista rummet hade någon skrivit "Rebecka var här" på någon av möblerna och alla var upprörda att någon ungdom hade varit där.

Vaknade och kände mig konstig. Har lite hemlängtan, eller inte längtan, men något. Allt var så verkligt och så nära.

Vi tog det lungt på morgonen, segade med frukosten och tittade på barnprogram. Sen åkte vi till Martha och hennes Ethan och pojkarna lekte medan vi lagade lunch till dom. Vi kunde prata och slappa i två timmar ungefär, pojkarna lekte så bra. Vid halv tre åkte vi hem och Declan slocknade med en gång och Ethan har lite "quiet time" just nu.

Vi ska nog till simhallen ikväll igen och sen käka något. Grabbarna ska nog följa med ikväll också, igår var det jag Martha, Brittney och Chris haha....blev nog lite för tjejigt för honom.

Ethan komenterade mitt ansikte idag igen..."Your face is wierd". Gaaahh! Unge!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag som trodde att du drömde om mig.. ;P lite besviken är jag allt ;)

2010-01-23 @ 16:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0