En bättre dag

Nope, den Nederländska aupairen blev hemskickad. Så Jamie har ingenstans att lämna barnen. Martha har tjejerna idag så vi mötte upp dom på Playgruop i Marrys W och alla fem lekte så bra, det är lättare när man är två på fem än en på tre faktiskt. Så vi har erbjudit oss att hjälpa till så mycket det behövs denna veckan. Stackars Jamie+man sitter verkligen i klistret nu... Jag tycker det är synd också, hade varit kul att ha en till Aupair här.

Pojkarna har varit bra idag. Nu har Ethan quiet time medan Declan sover och han pysslar själv framför en film. Jag njuter av stunden för jag vet att det kan vara finito vilken minut som helst...

Vi var inne på en mack i söndags och fan vad mkt godis , glass och gott det fanns. Oreo som glass, smaka på det. Så ikväll ska vi köpa på oss lite och se en film hemma hos mej jag och Martha om hon inte är helt slut efter dagen. Hon har ju bara Ethan, 4 år, om dagarna så det måste vara en omställning för henne. Jag fick hjälpa henne med blöjorna idag, haha.

Haha, Ethan kom precis in i köket och sa "titta inte" sen gick han och hämtade sopborsten.
Jag - Behöver du hjälp?
Ethan - Nej...

Går 30 sek

Ethan - okej, jag behöver lite hjälp..

Det förklarar tystheten, han har suttit i en timme och klippt sönder ett papper i 1000 småbitar på golvet. Aja, han städade så det var helt okej :) Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0