En h-vetes dag??

Klättring i Cranbrook igår. Hade hela trucken full, 6 pers. Det var dimma, kolsvart och jag blev hela tiden bländad. Scary, men vi kom fram hela och rena iallafall. Klättrade från 8-11 pm, kul. Men mina armar är helt slappa idag.
Kom hem lite efter tolv och vaknade runt sju-åtta av att fyra barn sprang runt på övervåningen. Bella och Lucy sov här inatt och nu har jag alla fyra barnen.

Dom har redan hunnit bråka, skrika och slåss, på bara tjugo minuter. Jag är vääldigt trött idag, vaknade och var så frusen av någon annledning och jag blir liksom aldrig varm, väldigt jobbigt. Nej, ska försöka fixa detta nu, kommer vara så död imorgon. Bilder från klättring kommer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Moster Annika

Hej Elsa!

Jobbar du nån gång eller?

Hoppas allt är bra

2010-01-20 @ 12:51:42
Postat av: Mamma

Du klarar det med glans!

Kram mam

2010-01-20 @ 17:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0