Kvällen

Blev inte Cranbrook igår. Men fest! Jag hämtade upp Martha i rekordfart från Marys W , köpte lite öl och sen vidare till Britney och co. Så skönt att kunna köpa öl, nästa vilken tid på dygnet som helst, alla har dock väldiga problem med att läsa ut våra födelsedatm på både mitt och Marthas körkort (tar enormt lång tid).

Sen var vi på the Edge igen. Har börjat träffa mer folk nu och är inte alls lika tyst längre som första gångerna. Dom flesta (eller alla, utom jag och Martha) jobbar på skidberget. Nästan alla är instruktörer så försöker flörta till mig lite lektioner, haha, eller iallafall någon att åka med.

Vaknade för tidigt idag av barnens springande och skrikande på övervåningen, måste komma ihåg att använda öronproppar! Nu ska Declan firas, pojkarn är så söta och uppklädda och huset /köket är stylat med ballonger och girlanger. Jag har siktat in mig på tårtan, ser ut som tårtor som vi hemma bara ser på film.

Kommentarer
Postat av: Linn

jag vill ockssssssssssssså köpa ut. (Fast inte öl!)

2010-01-09 @ 19:02:37
URL: http://linnwahlgren.blogg.se/
Postat av: Mamma

Bra stategi! Försök nästla till dig lite skidlektioner av snygg och trevlig instruktör..

2010-01-09 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0