Lite av dagen + kräk

Kan seriöst inte fatta att det har hänt.
Här åker man till Kanada (andra sidan jorden) för att komma bort från allt som har med killar att göra och så efter två veckor är typ allt som vanligt. Haha. It's just crazy!

Kareoke idag igen. Drack inget dock.
Jag och Patty ska ha hand om fyra barn imorgon, våra plus Bella och Lucy. Deras aupair från Nederländerna kommer på kvällen imorgon så dom har inget dagis på dan. Så ett klart huvud är ett måste!

Ska förövrigt spela volleyboll imorgon och gjorde en undebar upptäckt idag som jag ska visa er imorgon. Not good at all. Dom har öppen volleybollspelande på skolan varje måndag.

Ska kolla på lite underbar och älskad av alla nu och somna. Det är för sent egentligen. Men jag bryr mig inte. Allt är liksom för bra på ett läskigt sätt. Misstänker att det vänder vilken sekund som helst haha.

Idag åt jag hos Martha med Mike och Sheri, åt klassisk svensk söndagsmiddag, stek, potatis, brunsås och grönsaker och till efterätt blåbärspaj. Helt galet gott. Jag spydde efteråt, min mage är helkonstig. Åt inte alls för mkt eller så men har ätit väldigt små portioner senaste veckorna så magen kanske fick en chock. Eller så var det glassen, har inte ätit en enda mjölkprodukt sen jag kom och min mage har varit känslig för det innan. Hoppas det inte händer igen, Martha, Chris, Zane och Britney fattade ingenting, haha. Det var bara äckligt.

Förövrigt har Martha (eller Mike och Sheri) ett hottub ute på deras gård, det var sjukt skönt att bada varmt med kall luft omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0