Liten fundering

Ethan gör WorkBooks och Declan sover. Kan vara skönaste stunden på dagen. Vi har hunnit med otroligt mycket idag och jag har bilder på allt, som jag ska visa sen. Ethan och jag hittade en bok med bara labyrinter och han är helt förälskad, han älskar att göra dom! Han kan göra dom tre, fyra gånger även fast dom redan är gjorda.

Jag kollar på Senfieldt och små tjattar lite med Ethan, men han är helt uppe i sina labyrinter. Det blir en lugn eftermiddag tror jag.

Funderar på att baka chokladbollar med barnen imorgon eller fredag. Kan man göra det med två barn eller ska jag göra det medan Declan sover så jag och Ethan gör dom tillsammans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0