Morgoninlägg

Det är morgon här. Klockan är 8.40 men ingen har gått upp än. I vanliga fall är Patti uppe, Chris också, och barnen springer omkring (om dom har varit vakna länge) eller sitter framför tvn med varm mjölk (om dom precis gått upp). Patti drar det tunga lasset på morgnarna med frulle, påklädning och tjat men eftersom hon jobbade natt igår sover hon förmodligen fortfarande. Chris ska vara på jobbet om tjugo min?

Vanliga fall på tisdagarna åker vi till Marys ville för lekgruppen, vet inte hur det blir idag Om Declan fortfarande är dålig, om vi kan ta bilen eller om Patti behöver den när hon vaknar. Jag gillar inte att vara hemma och inne hela dagarna med barnen, det blir en otroligt lång dag. Bästa är lekgrupp mellan 9/10-12 eller vara ute dom timmarna, då är barnen bara inne mellan 12-17 och Declan sover två av timmarn. Helt okej.

Min förkylning har inte blivit sämre, tror det är lite bättre än igår faktiskt, känner mig inte lika hängig som jag gjorde igår men fortfarande snuvig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0