Otroligt skön dag!

Dagen blev inte som väntat, den blev mycket bättre! Sov till halv åtta, brukar alltid ligga och vänta tills familjen och barnen är uppe innan jag går upp och gör iordning mej och käkar. Idag hörde jag inte ett enda fotsteg, klockan blev över åtta och till sist hörde jag dom.

Berättade att Martha med sin lille Ethan förmoldligen skulle till någon lektimme på skolan och då tyckte Patti att jag skulle ta med båda barnen dit, ner till Marys Wille. Så halv tio packade vi in barnen i bilen och jag körde vanen för första gången, gick som smort. Vi körde ner till Marys W och hon visade mej vart skolan var, sen upp till skidberget och lämnade av henne och sen tillbaka till skolan. Vi kom bara 15 minuter försent.

Martha var tyvärr inte där, var bara ett annat barn med mamma och pojkarna var JÄTTE blyga och klamrade sig fast vid mej hela första halvtimmen. Sen släppte det och dom sjöng, dansade och lekte med ärtpåsar. Dom var så duktiga! Sen satte dom dit pärlor och små glitter figurer på ett slott gjort att äggkartonger typ, till och med Declan. Han var så duktig och satt helt koncentrerad jätte länge. Det var kul att träffa lite annat folk också :)

Sen droppade vi av Ethan hos Grannie och Declan och jag åkte hem. Jag gav honom ägg och toast, haha. Sen ville han sova. Så nu sitter jag i soffan med datorn, Despereta Houswives på Tv och mammas äggmackor framför mig (som inte smakar alls som mammas äggmackor ) och bara njuter. Fler sånna lektimmar blir det, då är hela förmiddagen spikad nästan. Skönt.

Och kan köra nu med, så då kan jag låna bilen närsom och hälsa på Martha i Marys W ex. Hennes kompisar som hon hänger med bor på samma gata som mej (perfekt). Ikväll ska hon laga Fahitas åt alla, så vi ska nog dit. Imorgon blir det jaquzzibad hemma hos henne (eller hos Micke and Shery) och ev i helgen hot springs!

Kommentarer
Postat av: Linn

fan va duktig du är :D så stolt!

2010-01-06 @ 17:32:31
URL: http://linnwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0