Poo

Idag fick jag en överaskning av Declan, världens största bajs-blöja! Skojar inte, har aldrig sett så mycket bajs i hela mitt liv. Det hjälpte inte heller att han vägrade ligga still och bajset liksom började sprida sig och hamnade på sockor, mage, hans händer, mina händer uuschh! Ethan kom in när jag höll på som värst och torka, visste liksom inte vart jag skulle börja, och sa - DEEC, that's the badest poo ever!

Har skrattat åt detta hela dan, hela huset har liksom luktat bajs efter händelsen. När Patti kom hem frågade hon om jag hade fått "the big poo" och jag aa? Han brukar tydligen göra det på morgonen, innan hon går. Men idag var han snäll och sparade den till mig (och resten av huset).

Kommentarer
Postat av: ingrid

Good for you, girl!

2010-01-05 @ 01:41:50
Postat av: David

Hehe :-)

2010-01-05 @ 07:44:48
Postat av: Kalle

helt rätt ;-)

2010-01-05 @ 14:42:16
Postat av: Elsa

Tack guys!

2010-01-06 @ 22:46:04
URL: http://elsaikanada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0