Skön lördag!

Åh, ännu en underbar dag. Kan inte fatta att jag bara varit här i knappt två veckor men redan känner mig som nästan hemma och jag trivs verkligen. Igår var vi på the Edge igen, hemma vid tre snåret så lyckat!

Idag firade vi Declan så Chris och Pattis kompisar var här och det var några fler barn. Pizza och tårta, lek, gråt och skratt. Sen gick jag över till Martha som hade sovit hos Britney och Zane (tror jag det stavas) precis på min gata. Fick en underbar ide att gå upp till skidberget, efter halva vägen stannar en Taxi och frågar om vi ska till skidberget och att vi kan åka gratis med honom då eftersom han ändå ska upp dit. Hade det hänt i Sverige? Skulle inte tro det. Snåla jävla, tjuriga taxi chaufförer. Det var nog tur för oss illafall, vet ifan om vi hade klarat oss ända upp.

Vi drack liter vatten och åt natchos tallrik (bild kommer senare, helt galet stor) och sen varsin hamburgare. Jag åt en fjärdedel (eller kanske sjättedel) av hamburgaren och några pommes. Maten här är inte god nånstans, det är fett, stort och allmänt äckligt. Men Willy (en australiensare) åt med glädje min mat och Zane tog resten av min burgare i en Doggybag med hem.

Lucy (tror jag) körde hos ner sen. Tittade lite på Harry Potter och sen skjutsade jag Martha hem. Familjen spelar wii, som jag tyvärr inte är jätte förtjust i så jag tittar på lite smått. Ska snart somna dock.

Imorgon blir det kareoke igen och ev Cranbrook över dagen (om vi har bil), ska köpa en liten kamera, strumpor och nått mer som jag inte för mitt liv kan komma på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0