Sounds like a deal to me

Jag tror jag har världens bästa Kanadensiska familj. Jag och Martha slappade i soffan framför diverse skräp program. Chris, Patti och pojkarna kom hem och pojkarna satt med oss (eller satt och satt, sprang runt och fulade sig inför Martha och gosade med mig, ibland är dom helt underbara). Dom hade köpt lakrist till mig eftersom dom vet att jag gillar det, Declan fick dock nys om burken och proppade i sig 10-15 st bitar...undrar hur hans mage mår nu.

Familjen skulle iväg och köpa pizza och sen vidare till några kompisar för att se hockey (hela familjen hade på sig sina Flyers tröjor). Chris tyckte vi skulle stanna här och ta det lungt så dom åkte och köpte en pizza till oss och hyrde Ingolrius Bastards. Helt underbara. Så jag och Martha har legat i soffan hela eftermiddagen/kvällen och käkat pizza, ätit lakrist och druckit diet coke.

Snart ska jag köra hem henne (när familjen kommer hem) och imorgon ska vi upp tidigt och åka skidor.

Sounds like a deal to me (som Ethan brukar säga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0