Tio funderingar

- Läste någonstans ordet Pepparkaka och fick ett ordentligt sug efter pepparkakor med enorma mängde smör på. Vill ha!

- John berättade att mina "superpiller" är som en halv ipren. EN HALV IPREN?  Det är ju ingenting, jag som är piller-drottningen nr 1 och lätt kan dra i mig 8-10 panodil på en dag ifall jag mår dåligt. Känns inte dom att "superpillerna" kommer vara super för mig

- Varför är inte saltlakrist salt här?

- Det suger att jag skulle åka till kylan och att det är kallare hemma än här nu

- Jag kan lyssnar på Hjärtats ödsliga slag på repeat hela dagarna och jag får rysningar varje gång Orup kommer in och sjunger "Ääääälskar, Ääääälskar du miiiig...Ger du mig allt allt allt eller ingenting". När började jag gilla Orup?

- Är Steamroom samma sak som bastu? Jag tror det iallafall...

- Vad är grejen med heltäckningsmattor? Blev inte det omodernt någongång på 90-talet?

- Mina klockor går fortfarande på Sverige tid, måste komma ihåg att ställa om dom

- Varför sover inte vuxna middag? Skulle vara underbart!

- Vad ska jag hitta på för kul i helgen?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0