Tips på aktiviteter för barnen?

Inte jätte mycket att berätta faktiskt. Igår var Martha och Vanessa här, Vanessa verkar trevlig och vi ska ta med henne till puben imorgon. Imorse var vi på Playgroupen, Vanessa var där med Bella och Lucy, barnen leker så bra tillsammans. Det är skönt. Hem och laga lunch. Försökte mig på experiment med vatten+olja och sen hälla i karamellfärg, alldelles för farligt. Karamellfärg överallt. Men vi försökte iallfall. Ethan har lite lugn stund framför tvn nu. Ikväll ska jag träffa en kompis som bor uppe vid skidberget, om jag har bilen, vägrar gå själv dit och hem.

Fick mina bil cdskivor av mamma och pappa skickade till mig igår. Så Martha och jag hade disco i trucken påväg till Marys Ville, vilken lycka!!

Mamma (och andra), roliga tips att göra med anntingen två eller ett barn.Typ enkla saker, experiment eller pyssel?

Kommentarer
Postat av: Mamma

snölyktor, trolldeg (mejlar bra recept), rita av dem i normal storlek på ritpappersrulle, klippa snöflingor,kommer jag på så här på sekunden, fortsätter att spåna. Sök på google på smålekar. och på sida skapligt enkelt. återkommer!

2010-01-29 @ 06:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0