Vad som gör en svensktjejs dag

Jag är nyss hemkommen från Smart Start på skolan här i Kimberley. Känner mig dum, kan inte sjunga med i sångerna eftersom jag aldrig hört dom förut. Får nedlåtande blickar från föräldrarna. Damen som leder det frågar hur gammal jag är, 19 svarar jag, oh my good you're still a baby utrbrister hon.

Väl hemma med barnen. Dom bråkar i soffa,  jag väntar på att nån ska skada sig. Jag har tacos över hela golvet efter lunchen och disk, matrester att ta hand om i hela köket. Jag har håret i två toffsar och har inte duschat sen vi var i simhallen i tisdagskväll.

Det knackar på dörren. Paket! Till mej! Åh, lycka min andra sko. Åh, lycka, en ny svensk bok. Åhhhhh, lycka SVENSKT PLOCKGODIS SMAK LAKRITS. Tack mamma! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0