Astma?

Något är fel. Jag ville ut och spring i måndags, stannade efter ca 3 min springing och kunde inte springa längre. Fins, jag var trött och hade en ganska hård helg, det kan jag ta. Idag efter 5 springande ett tryck över bröster och jag får stanna, jag hyperventilerar och hjärtat slår precis som om jag hade sprungit i 40 minuter. Jag går en bit ooch fortsätter sedan springa, efter 5 minuter igen ett tryck över bröstet så hårt att jag måste stanna. Efter att ha gått en bit kommer astma attacken, jag kan inte andas och jag hostar slem och trycket över bröster fortsätter. Jag skyndar mej hem och tar en puff och sedan måste jag vila i soffan en halvtimme, jag är helt slut och bar hyperventilerar precis som efter ett hårt träningspass.

Otränad? Kanske lite, men med tanke på att jag sprang i 30 minuter förra veckan utan problem och sedan innan vi åkte körde ett hårt intervallpass så nej, det kan inte vara det. Vad fan är detta?

Kommentarer
Postat av: David

Testa att lägga ett kålblad på bröstet så kanske latmasken kryper ut. Kan kanske vara förkylning som ligger i kroppen, kan kännas så då. Kram siss.

2010-07-15 @ 10:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0