Beer pong!

Ikväll började alla"lokals" att festa inför Julyfest, Kimberleys störtsta helg någonsin 60 fotbolss lag kommer och 30-40 boul lag + alla som utflyttade som kommer hem bara för ikväll. Har fått två sms och beerpong i huset längre ner på gatan, jag har sagt nej. Inte likt mig haha men jag är trött, ska jobba imorgon men imorgon då jäklar. Vi ska spela boule jag, John, Jamie och Brianna vi heter three hens and one cock och har fin fina lag tröjor. Sen börjar en helg med mycket beer pong och kanske nån middag med dom besökare vi har i staden...har för mig att det var nått viktigt som hände denna helgen...

hmm

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha vet du jag tänkte på dig när jag skrev det där och jag vet ärligt talat inte hur du pallar, jag hade ju dött om jag hade haft 10 timmar med mina 6åringar varje dag.

2010-07-16 @ 11:21:22
URL: http://missflumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0