Camping


Katie Fixar köttfärs till Tacosallad


Serverade gjorde hon också


Mycket gott! Bra jobb tjejer. Vi hade pastasallad, tacosallad och korv. Massa snacks och dricka. När killarna kom hade dom med sej potatis, sötpotatis, majs, morötter som dom grillade över elden, ojh vad ägda vi blev.

Jag var den enda som kunde kirra med stormköket


"Katie, ta kort på mig...min mamma kommmer bli stolt och inte tro att det är sant "


Vårt tält, plats och Jamie

Katie och Sofia visade sina skills för att göra upp eld. Mycket imponerande!

Vill hade med sig lååånga morötter

Jamie njöt


Vi gick för en promenad ner till sjön. Precis innan detta kortet tog kastade Katie en vindruva i mitt öga, det gjorde ont, var litet och rann i en timme. Will härmar mig på detta kortet, haha. Men kolla in utsikten!

<3 Kimberley

Kommentarer
Postat av: Bror

Åh vad mysigt. Campar en hel del här me, men det är mest sand :-) ibland är det fint, men inte i närheten av det där. Kram

2010-07-05 @ 14:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0