Chicks!


Detta är John.

"Kan du presentera mig som din pojkvän för dina föräldrar?"
"Eh nej?" Varför skulle jag det..?
För att jag är din vän och jag är en pojke, alltså din pojkvän
Men nej, du är min vän John...
Elsa , jag är din vän?
Ja?
Och jag är inte en flicka utan en pojke?
Ja...men...
Ja, alltså din pojkvän.

Så här har ni min vän som är en pojke, min pojkvän John.
Vi spelade Bocchi i samma lag, han var tuppen (eller the cock) medan vi andra var chicks.
Men inget annat än det, förutom att jag råkade tack ja till att gå som hans date på hans brors bröllop, upps!
Har inte en klänning med mej så långt ögat kan nå och ja, detta kanske spär på boyfriend ryktet mer, men nej, lugn det blir inget med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0