Fredag Stampede


Vi kom till Stampede området ca 12 snåret. Vi köpte Cowboy hattar med en gång, det var galet varmt säkert upp mot 35 grader. Sen kan vi ju räkna bort det faktum att jag ser ut som en liten rund boll på alla kort, men vi vet ju varför haha.


Gladaste platsen i världen

Snyggaste tjejerna i världen

Allt fanns frieterar, nästan...detta är en friterad oreos annat friterat var snickers, glass, ostkaka, saltgurka, coca cola m.m. Gott men konstigt...

Vi ägnade jätte mycket tid åt att kolla på djur, hästarna var enorma...vid varje häst sa vi "detta är den största hästen jag någonsin sett" sen gick vi runt hörnet och såg en ÄNNU större och så höll det på. Vi var ganska rädda för dom dock. Vi myste även med föl, ponnys, åsnor och getter. Jag gillade Åsnorna bäst.




Med öppna kort för döden klappar jag en häst.

Sen hittade jag mitt favvoställe. ALLA MÄN I UNIFORM, vi började med att tracka armen. Vi fick prova allt och dom visade oss gladligen allt kul man kunde göra med alla gröna stora saker. Sen träffade vi flottan, poliserna, brandmän, andra polisaktiga (en som tog med mej storm, haha) och piloterna. Här är jag i flygplanet.

Vi fick gå ner och titta i allt som gick i en...aa vet i fan vad det kallas. Men kul var det!

Jag gick lös på pistolerna

Tittut i en strut



Sen gick vi på dogshow, superdogs. Hur kul som helst...jag som är inget djurfan började gråta för att hundarna var så söta och så glad nära dom lekte och tävlade.



Sen gick vi vilse i två timmar och jag hade skoskav så att jag trodde jag skulle avlida. Vi fick till slut tag på en taxi och hamnde på en uteservering. Där satt vi i fyra-fem timmar och åt, jag åt fahijtas och det var super gott. Katie drack ALLT


Jamie drack strawberry diquary (eller va faa) som smakade ren rom. Efter tre klunkar sa hon "jag känner inte spritsmaken längre, det smakar bara god jordgubb" (efter provsmak från oss var detta ren lögn) och sen hade hon tre till. Hon myntade även uttrycket " ju mer jag dricker desto snyggare blir servitören". Det tyckte inte Katie, hon var 100 procent säker på att hon och servitören Jacob var själsfränder och att det var det snyggaste hon sett.


Jag drack vodka redbull och corona


Vi tyckte att vi kanske inte har fått i oss riktigt tillräckligt så vi beställde en "fiskskål". MUMMMMMA.

Sen kom jag på den underbara iden att " vi suger alla tre och ser hur mycket vi kan dricka" , drinken var slut efter 5 min ca.


Jag tattuerade Katie

När vi fick våran nota hade Jacob målat oss på den. Katie skrev sitt nummer på kvittot men han ringde aldrig...så kul var det med den själsfränden.

Vi tänkte byta ställe. Dum ide, när vi kom ut var kön till vårt ställe AS stor och mitt skoskav så illa att jag knappt kunde gå. Så vi gick hem och sov istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0