Helgen

Åh, vet inte vad jag ska börja. Tror jag ska vänta med det mesta till alla bilder har kommit upp. Men vilken helg, vilka vänner, vilken mat, vilken fest och vilken familj vi bodde med. Jag har gått omkring i blommigklänning, cowboy hatt hela helgen och vissa stunder med cowboyboots också. Jag har dansat cowboy dans till countrymusik, ätit friterade oreos, dött av värmeslag, frusit i regn, sett rodesos, agilliti hundar, häst dressyr (eller nått) och sett enorma hästar, söta föl, massa män i uniform och klappat kor. Vi har ätit och druckit för tusenlappar och det har varit värt varedna krona. Familjen vi bodde hos lagade världens godaste mat till oss och hade en öppen bar, vi fick världens godaste stek som smälte i munnen. John låste sig ute i kallingar på ett hotell och vi kissade ner oss av skratt.

Denna helgen har varit guld. Över förväntan och upp till alla förväntningar!

Jag är lycklig. Jag kan inte vara gladare just nu.

Jo, 6 dagar tills jag får kramar min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0