It's a possibility



Det skrämmer mig att det är så mycket som är möjligt. Om jag kommer i i november ska jag ta en restresa och vara själv i ett varmt land i en hel vecka och skriva en bok, ligga i solen och rensa upp alla tankar och intryck från senaste året. Jag vill bli en sådan cool människa som gör saker som det där, jag vägrar dricka mellanmjölk och tänka medelsvensk tankar. Jag är det barnet som kommer driva mina föräldrar till vansinne med alla ideer, tankar, beslut och andra saker som inte ingår i det kommersiella Svensson hemmet. Ikväll såg vi Eclipse för andra gången och nu lyssnar jag på Leonard Cohen och somnar. Jag kommer förmodligen komma hem i november, det är för mycket strul och pengar involverat (till och med för mig) men jag ska ut igen , jag säger som Elias i friidrotten "jag ska aldrig bli vuxen" och sen vägrade han göra alla vuxen saker, som att dricka kaffe tex. Det finns så mycket att se, så mycket att uppleva och mer människor att träffa och jag tänker inte gå miste om det!

Goodnightish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0