"Jag ångrar mitt liv?"

Gjorde precis ett test för barnledare på en resebyrå. Frågorna var lite konstiga...

Fyra alternativ, stämmer bra, stämmer ganska bra, stämmer inte så bra, stämmer inte alls

"Folk kommer förstå vad jag har gjort på gjorde efter min död"

"Jag lever / har levt ett menningslöst liv"

"Jag har sett saker som andra inte har"

" Jag är en vanlig person"

"Det finns personer jag aldrig kommer förlåta"

Aja, jag svarade rakt och ärligt på allt, så får vi se om det funkar. Det hade ju varit himla kul :)


Kommentarer
Postat av: Hannish (A)Live in Toronto

hahahaha herregud lite psycho varning på de frågorna!

2010-07-21 @ 18:37:02
URL: http://hannishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0