Jag suger!

Här ligger jag framför vänner i sängen och trycker i mig kinderchoklad och stardust godis. Mmm! Har varit duktig hela helgen men här kom en riktig crash rakt ner, kan inte springa eller träna heller för har sånna jäkla blåsor som är stora, vita och täcker hela foten efter skoskav. Suger, jag suger. Jag borde ha bättre självkontroll, haha!

Dagen har varit bra. Spelade fotboll och lekte i parken i tre timmar. Hamnade mitt i regnet påvägen hem. Byta av kläder. Åt varmkorv med bröd, Declan åt en hel med bröd (rekord), Ethan åt två hela med bröd och en sjö med ketchup och senap blandat, jag åt tre. Jag var mätt efter två men jag gillar inte att slänga mat, så den tredje slank ner i all hast. Declan sov i tre timmar, försökte väcka honom några gånger men det var omöjligt, Ethan var också trött och slöade i föräldrarnas säng i ca en timme. Vi bakade syltkakor, var ute och lekte och spelade sedan lite Toy Story 3 på datorn (det regnade och jag behövde döda tid).

Ikväll badade vi hottub och snackade Calgary hemma hos Jamie. Två dagar till, sen drar vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0