Midsommar

Det enda jag kan säga om midsommar här är att det som hände hos Lasse och Andrea stannar där. Herrgud. Massa god mat, skratt och massa svensk musik. Vi avslutade framför brasan utomhus där för många spydde, i alla åldrar. Haha (oroa er inte mamma och pappa, inte jag), men gud vad kul vi hade! Imorgon kör vi camping, blir det en tredje dags drickande? Förmodligen. Living the dream right now.


Min första krans någonsin, fatta att jag var stolt! Gjorde även två mindre till barnen på festen!





Äkta svensk midsommar helt enkelt. Inget jag skulle upplevt med min familj kanske, men ack så härlig. Jag njöt och hade trevligt varenda minut.

"so Elsa, was he cute to you?"
"yeah....he was, before he spydde all over"

Haha, vilket natt!

Kommentarer
Postat av: Linn

amen hallå vad söt du är, som socker :D I wanna eat you up


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0