Natten

Vi kom hem tidigt igår kväll, ni vet själva hur det är när man är nykter och är på ett för trångt utrymme med fulla människor. Så jag somnade runt elva tiden. Vaknade efter jätte skön sömn runt tvåtiden av att någonting utanför mitt fönster låter, mitt fönster är i höjd med marken (har galler för dock) men min första tanke är ändå ORM men ljudet fortsätter och snart kommer Syrsa upp i mitt huvud. Men den slutade inte, det lät och lät i precis samma tonfall och om och om igen, det är vattenspridaren som är på!!! Kunde inte somna om på ett bra tag för ljudet var outhäröigt, sen hör jag någon gå upp på övervåningen och ut genom dörren och stänger av den...vad fan gör dom uppe mitt i natta och stänger på och av vatten spridaren.

Vaknade vid sju igen. Drömde på svenska inatt! Konstigt det där, efter bara lite dags snack med svenska så är det tillbaka i kroppen. Somnade om. Vaknade halv nio av att min telefon ringer, panik!, min telefon ringer aldrig förutom när Katie är full och måste hitta mig. Det var David!! Har inte pratat med min bror på två månader, längre, och han hade äntligen hittat ett sätt att ringa mig. Yrvaken med glad pratar vi ett tag. Klockan är snart nio och jag ska snart gå upp och duscha och sen sparka igång mina päron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0